Op alle producten bieden we je minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten.
Let op! Op Verlichting artikelen zoals o.a Xenon en LED is deze garantie periode anders!
Voertuig specifieke onderdelen en verlichting artikelen zoals o.a Xenon en LED zijn uitgesloten van retourname en worden alleen voor reparatie of defecten aangenomen.
In het kort komt het erop neer dat je product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen 2 jaar. Mocht dit wel het geval zijn, dan gaan we je product kosteloos repareren of vervangen.
Let op: Voor herstel of vervanging op grond van deze garantie gelden een aantal voorwaarden. Heb je het product langer dan 2 jaar geleden gekocht? Of is je product kapot als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Elektronische producten als versterkers en subwoofers kunnen door verkeerd gebruik verbranden ( gelijkspanning, overbelasting, vocht oid) Dat lossen we graag voor je op. Maar in de meeste gevallen valt de reparatie dan niet binnen de garantie van Lakro Autostyling en Audio. In dit geval worden er kosten in rekening gebracht voor de reparatie. Lees meer over het reparatieproces.
Reparatieproces
Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per mail. Dit kan tot 5 dagen duren. Vervolgens gaan we aan de slag met jouw defecte product. Na reparatie wordt het product weer bij je bezorgd op hetzelfde adres als bij de bestelling. Je ontvangt een mail met een werkbon waarin wordt uitgelegd wat de reparateur heeft gedaan om de schade te verhelpen.
Het defect valt binnen garantie:
- Wij sturen het defecte product door naar de leverancier of schakelen een geautoriseerde reparateur in van de leverancier (afhankelijk van product). De leverancier doet onderzoek naar het defecte product en gaat het product vervolgens repareren.
- In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken weer een goed werkend product in huis. Mocht dit langer duren, dan laten we dat weten. Als het product niet gerepareerd kan worden, dan ruilen we het product om voor een nieuw product. Als het product niet meer op voorraad is, bieden we je shoptegoed aan ter waarde van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Zo kun je zelf weer een ander product uitzoeken in onze webshop.
Het defect valt buiten garantie:
- Wij sturen het defecte product door naar de leverancier of schakelen een geautoriseerde reparateur in van de leverancier (bij grote producten). De leverancier doet onderzoek naar de schade. Hier wordt standaard € 39,95 onderzoekskosten voor in rekening gebracht. Deze onderzoekskosten hoef je alleen te betalen als je niet akkoord gaat met de prijsopgave voor de reparatie. We zetten de reparatie pas in gang als je akkoord gaat met de prijsopgave.
- Uit het onderzoek naar de schade, volgt een prijsopgave voor de reparatie. Je hebt nu 3 keuzes:
- Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt gerepareerd. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken na akkoord op de prijsopgave, het gerepareerde product weer in huis. Mocht de reparatie langer duren, dan laten we dat weten via de mail. Binnen 3 weken komen we gegarandeerd met een oplossing.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave maar wilt het product wel terug. Je betaalt € 39,95 onderzoekskosten en je ontvangt het product retour.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt het product niet meer terug. Je betaalt geen onderzoekskosten en het product wordt milieuvriendelijk vernietigd.